Kyllä väsyttää. Ei vanhana jaksa. Viikonloppu kai se painaa päälle ja tänäkin aamuna ei niin millään saanut konettaan käyntiin. Pitikin torkutella ja siirtää töihinkin menoa myöhemmäks jopa. Viikonloppuna siis aion nukkua. Ja palio.

Tänään ei sviduddanut enään ihan niin paljon. Meni ihan kivasti. Käytiin suunnitelijoina ihmettelemässä keittiökaapinoveja liikkessä ja se ol kivaa se. Siitä mää diggailisin. Kun sitä vaan sais tehdä. Iltapäivällä sitten viime metreillä taas töissä sai tuntea millasta on tuolla olla töissä. Käsittämätöntä. Diili lienee ymmärtääkseni olleen se että oli annettu tehtävä tehtäväksi henkilölle ja sitten alettiin ruotimaan sen tekemisiä kun henkilö oli jo lähtenyt kotiin. "Ketä täällä oikein suojellaan?" , oli se kommentti millä tämä voivottelu ja jeesustelu taas alkoi. "Mä en jaksa, mä olen niin väsynyt". EIII. Sitten siellä taas pantiin ihmistä halki, poikki ja pinoon. Ja sitä tavanomaista paskanjauhantaa ja jaarittelua. Ja sipittelyä kun minä olen paikalla. En ihan oikeesti tiä haluunks jäädä tollaseen työpaikkaan. Mitä sitten kun ne lässytykset kohdistuu minuun. Miks ei voi antaa ohjeita kuin toimia, että tulee työtehtävä kerralla tehtyä oikein. Miks pitää selän takana tehdä tätä paskan jauhantaa. MIKS?! Mää vaan kysyn. Mun niin tekis mieli ottaa tää puheeks pomon kans. Että nämä eräät diktaattorit saa koko työpaikan hengen tuntumaan aika ahdistavalta, ainakin aika ajoin. Ei koko aikaa tietty. Sit on nää jotka vähän omistavat firmaa, ne ne vasta omaa laatuaan ovat. Ne voi seistä kehityksen tiellä kun vaan niin päättävät. Uusia juttuja ei investoida ja mitään asioita ei muutella, jos ne ei haluu. Sit ne ei oikein tule tj:n kans toimeen, niin avot. Hyvin menee. Miten oli painostava tunnelma henkilöstöpalaverissakin alkuviikosta. Miten tää homma voi olla näin alkeellisella tasolla? Mä arvelen että paljon vaikuttaa just tuo että eräät omistaa ja on samalla "töissä" tuolla. Olettaen että kaikki lähes antautuvat yhtä paljon tuon työpaikan edestä (pomokin jopa taitaa niin kuvitella) ja sit ollaan me jotka ollaan vain työssä siellä.
Saa nähdä mitä tästä tulee vielä kuukausien/vuosien päästä. Onko sitä hermorauniona ja lopputilin partaalla vai kaikkien inhoama ja sättimä ja sipityksen aihe.

Enough of that.

Kesä vois jo alkaa tulla. Mä en diggaa tästä pakkasesta. En niin yhtään. Mun pitäs varmaan muuttaa jonnekkin lämpimään, ikiauringon alle. Ei sekään aiheuttas sit sellasta ylimäärästä ahistusta. Tai sit aiheuttais.

Viikko on jo kohta kulunut ihqusta keikasta. Jo viikko. Miks aika kuluu näin pian. Miks vanhetaan ja sitä rataa. Miks määkin valitan. Mulla mitään oikeesti oo vialla, niinkuin eräillä saattaa olla. Kipeitä lapsia kotona hoidettavana ja huolta aiheuttamassa (siis huolestumista). Toisilla on terveys menossa tai mennyt, mä vaan kykenen töissä käymään tosta noin vaan. Toiset meinaa hukkua lomallaan. Britneyllakään ei mene kovin hyvin.

Mitäköhän asiaa mulla oikeesti oli. Oliko mitään? Ei varmaan. Valitinpahan taas vain. Mutta oikeesti, onneks pääsee illalla aina ekkuna joogamaan ja puhaltelemaan enimmät höyryt pois ettei ne patoudu. Tai patoutuu ne ja pistää päät pyörälle. Tai ainakin tän pään.

Pitää alkaa tuota Idolssia kattoon ja Housekin tulee. House on hyvä mutta SEKIN saamari jää tauolle.