torstai, 31. toukokuu 2007
<3
Minskin kans kattoon asuntoo after work (sille, ei mulle). Hiano. Pistää ihan oikeesti miettimään, että pitäskö se ostaa se oma. Jos olis varaa, ja sais rahaa ja ja ja. Onhan siinä tosi monta muttaa matkassa. Ja tiä mihin tästä sinkoaa vielä kun päähän pistoja tulee koko ajan. Samaan tahtiin ko niitä meneekin :)
Lämmintä. Nice. Silti vähän vielä ilmassa sitä keväyttä, ei kesää. Ko vähän vilutti.
Ja en osta mitään -viikko ei onnistunut. Prkl. Tarpeeseen kyllä tulivat, mutta silti. Mä en osaa :(
VÄSYTTÄÄ! Silmätipat jäi töihin, en voi lääkitä siis itteäni.
Yläkerrassa prkl muuttavat. Ovatkohan jo uusia vai vielä vanhoja mutta mua vituttaa kuunnella tuota juttelua ja tömistelyä aina näin myöhään. Haluun asunnon jossa ei tarvi kuunnella naapureiden elämää keskellä yötä. Tai niiden hajuja ennen kaikkea.
Kurkkuun taas vähän meinaa koskee. Greit.


Kommentit