...en mä ketään inhoo. Se vaan petyttää mut ihan pahiten. Että puheet ei vastaa tekoja. Mäkin itse sitä teen ja osaan sen todella hyvin (napsahti pilkka omaan nilkkaan) mutta tämä taitaa aiheuttaa eniten tuskaa ja ahdistusta. No se siitä. Eipä se maalimoja kaada, tulipahan ulostettua. Tällä ei isketä ketään vastaan nyt että jos pisto sydämessä tuntui, se en ollut minä. Minä vain pähkäilen taas näitä syntyjä syviä täällä.

Aamulla sitten heräsin silmä rähmästä muurautuneena. Olokaan ei ollut mikään ruusuinen. No siitäpä se sitten päivän mittaan päätti pahentua siten että ko illalla kotiuduin, niin kuumehan se sieltä hiipi. Saas kattoo tuliks silmätulehduskin ja kenties vähän jotain kurkkuperäistä. Tarjolla niitä tauteja on ollut, että olis ollut mistä valita. Nyt vaan ei olis tarvinnut tulla taudin. Ko se illanvietto ja parin tyypin farewellpartyt olis ollut silloin perjantaina. En taida nyt sit päästä sinnekään. Harmittaa!

Kultaisen Kompassin jatko-osat jäi siis vielä lainaamatta, kun hieman palelsi kun lähdin töistä. Kirjastoon het niitä hakemaan, kunhan tervehtyy. Siitä tehdään leffaakin ensi joulumarkkinoille. Uus Bondi on miespääosissa ja Nicole Kidman naisena. Kattokaa vaikka. Mä oon addicted :)



Tänään on taas, varmaan taudista johtuen, päässä pyörinyt kaiken maaliman inhoittavimmat asiat. Niin inhoittavia etten tänne niitä ala tilittämäänkään, kun ei niitä muut ymmärrä .Välillä en voi ymmärtää itsekään, että miks pitää kaikesta tehdä pahaa. Kääntää ja vääntää niin että paska fiilis on. Ja kaikki menee päin persettä. Ja kaikki inhoo mua. Ja mulla ei oo kavereita. Ja mä oon niin yksin. Välillä näin haluankin olevan, yksin. Mutten lopullisesti. Eipä tällaisena tarvi muiden seuraan hakeutuakkaan, kun ei voi normaalisti ajatella. Twisting.

Aah, emmä jaksa. Mua paleltaa kovasti, silmään koskee, pää räjähtää ja on aika fuzzy. Mietteet ei oon nättejä eikä positiivisiakaan. Enkä osaa sanoa miksi. Mistä se johtuu!

Vielä lisää hehkutusta :)