Aamusta töihin ja sitten isä tuli asentamaan kauan odotettuja hyllyjä ja kaappeja ja naulakoita ja tauluja ja ties mitä. Kun on noita betongseiniä niin eihän niihin reikiä saa itse ilman kunnon työkaluja. Isä se niitä sitten poraili seiniin ja olin siitä kovin onnellinen. Mutta Ikeaan olen aika tyytymätön. Kaunis halpa kaappi ostettiin kylpyhuoneeseen. Ensin kasattua paljastuu että kas, oveen ei oo saranoita. Asiakaspalautteen kautta sain tietää että ehei, nehän ei sit kuulu siihen kauppaan. Ei, vaan ne on ostettava erikseen. Ja kas, kun missään ei sitä mainita. No se mitään vielä. Kasasin hyllykön ja isä alkaa laittamaan sitä seinälle ja sit sanoo että missäs ne hyllyt tähän on. No kas, enpä ollut huomannut kasatessani että siinähän ei oo hyllyjäkään. Joo, nekään ei kuulu kauppaan. Nyt on sit vaan sellainen kaunis valkea kaapin runko tuolla vessassa, ilman ovea ja ilman hyllyjä! Sillähän sitä paljon tekeekin. Parikolme euroo maksais saranat ja 19e postikulut. Että sellasta. Ah, Ikea on ihana! Voi kun ton olisin tiännyt. VoiVoi. Asiakaspalautetta naplaamaan!

Nyt meen. Väsyttää ja olen diRty, eli suihkuun.