Jahans. Aika taas kulunut, kuin siivillä. Piti tulla purkamaan tuntoja mutta en mä nyt tiä tuleeko tänne nyt sitten mitään älyllistä tekstiä. Ku kaikki vaikuttaa kaikkeen. Hiton iloiset asiat ja ne jotka tekee onnelliseks (mukamas) just sillä hetkellä, niin ne sit tekeeki saamarin huonovointiseks kohta tai vähän myöhemmin. Tai aiheuttavat saatananmoista päävaivaa. Olen onnistunut olemaan ongelmamagneettina tässä uudessa elämässäni. HiRvittävä meno koko ajan päällä ja näin olen halunnut asian olevankin. Hiljaiseloa oli liian pitkään. Välillä tuntuu että pitäskö vetää käsijarrusta ja kaatuu kyljelleen että tajuis, vaan sit ajattelen että katos, ku se vaihe tulee varmaan viälä. Vai liekö jo tullut, enpä tiä. Vaan ku kumminkin jokin jarru tässä vetää päälle jossain vaiheessa. Rahajarru, terveysjarru, pällinleviimisjarru tai jotain. Ko ei sitä voi välttää. Mutta siis, tää ei ollu se ruikutuksen aihe. Vaan se että ko noita ihquja tyyppejä käväisee elämässä. Ni se on se pointti - se käväsy. Ei niitä näy saavan pysyyn. Kaik vaan käväsee. Tere, tulin kävin näin ja menin. Koeta siinä sitten olla ja olla koolina. Niinpä just joo. Voihan sitä yrittää. Ja onkin yritettävä ku ei oo muita mahollisuuksia. Vaan noi kaikki all together ajateltuna - ni eipä oo menty ylämäkee kovinkaan ylös. Välillä mennään mut sit jokin aina saa tuleen takas alamäen suuntaan. En tiä johtuuks tää nyt jostain krapulasta, hormooneista, tai mistä liekkään. Säästäki voi johtuu. Ja sit että maha on taas paskana tai ite sen saan pilalle syömällä. Olen syömäongelmainen kaiken muun saastan lisäks.
Ni ja sit se toinen ongelma on toi työ. Siellä tapahtuvat sosiaaliset ongelmat ja sit nekin työt. Mä olisin kuvitellut että tässä vaiheessa "uraa" ei enää tarviis kahveja keitellä eikä toisten asioilla juosta kaupungeilla, vaan ei ku kato, sitä tehdään vaan enenevässä määrin. Sit noi ihmiset. Pienisieluisia moniongelmaisia ja kärttysiä akkoja. Ja mitkä lie ongelmat kotona kelläki ko ne pitää tuonne töihin raahata ja purkaa toisiin ihmisiin yleisen rauhan häiritsemiseksi. Jos tältä toiselta kysytään niin mähän sitä radiota oon pitäny päällä aina siitä lähin ko tonne meni töihin ja sitä on varmaan korvennu se siitä asti .Voi voi, minkäs teet. Avokonttuurin ongelmia. Ei saa kaikki olla omissa oloissaan...ei siis kenkään saa. Ei voi puhuu puhelimeen etteikö haukat kuuntelis, eikä voi pierastakkaan etteikö joku sitä kuulis ja ajattelis että hyi saatana. Ei se pitää vaan kestää ja olla turpa ja perse kii päivästä toiseen. Ja nyt on radioki sitten vaiennettu ko en mä jaksa moista paskanjauhantaa enää. Pikkupennut juoksee rolliin pomoille tuollasista asioista. Niinku se hänen työnsä siitä niin saatanasti kärsis jos mun radiosta vaimeesti äänet sinne hänen loossiinsa kuuluu. Vaan kato ku pitää ajatella aina toisiaki, niin tokihan se on häirinnyt häntä jo kohta vuoden ja hän on varmaan ihan hermorauniona ja pällin leviimisen partaalla. Unlike the others jotka tuottaa tuota kamalaa ääntä ja ovat muutenkin jotenkin alusta asti olleet punainen vaate hälle. Puhetyyli ja naaman asennot paljastaa enemmän kun ne typerinä lausutut sanahelinät jollei oo mitään merkitystä. Olis parempi olla hiljaa ku sitä tyhjää paskaa jauhaa. Jos vois toivoo, toivoisin etten olisi ikinä tuohon taloon jalallani astunut. Vaan nyt se on myöhäistä ja nyt se on jotenkin elettevä - tämäki vaihe. Että minä just pyysinkin tähän elämän tilanteeseen tätä. Että jokin akkalauma sais mun duunipaikan tuntuu helveltiltä. Että mun pitäs vaihtaa duunia joidenkin ihmisten takia. Mä en vaan YMMÄRRÄ! Mun pitää todella alkaa kattoon peiliin ja ajatella myös että mä olen se syypää ko tätä tapahtuu nyt näin usein. Kolmas työpaikka jo vähälle aikaa. Eikä musta tunnu yhtään pahalta ajatus lähtee tuolta pois. Mitä vaan melkein kunhan ei olis tuota henkistä ahistusta ja painetta. Ei sellasta pitäs olla töissä.

Ja sit tässä mun talossa jossain kohtaa asuu joku pässiääliökännilauma joka röökaa sisällä ja nytkin ne siellä örisee niin että varmaan sen kuulee koko talo. Ku ei tiä ketä tässä menis ees syyttään ku äänet tällasessa vanhassa elementtirottelotalossa voi tulla mistä tahansa suunnasta. Ja kun nyt mentiin tähän asumisasiaan, ni mä en kestä tuota digiboksia. Nytki ei näy taas Ylen kanavat olleskaan. Voice näkyy ko näkyy eli yleensä ei näy. Urkkakanava ei näy. Siis se josta sitä golffia näkis harva se päivä. Yhtäkkiä kesken kahtomisen hävis taas kaik ylen kanavat ja sit oliki koko höskä ihan sekasi. Tiän sisimmässäni että toi boksi ite on ihan paska vaan ku ei ollu varaa ostaa ku tuollanen juuttaan sökötin. Ei puhettakaan topfiildeistä. Ja nyt sit kärsitään. Vaan on siellä ylelläkin jotain tekemistä tässä sopassa. Ja sais alkaa kohta antaan vähän refundia noista maksuistaan ko eihän noista kanavista ees näy mitään! Ja tietty jos valittaa, ni ne sanoo että teidän taloyhtiössä on jokin vika siellä ANTENNISSA, ko täähän on sellanen museotalo että täs ei oo ees kaapelia. MÄ NIIN INHOON TÄTÄ!

Meen saatana potemaan sängyn pohjalle ny.

Ni ja lisävalituksen aihehan on vielä se että cash on vajaana. Siitä ei sit sen enempää enee yhtään. Muuta ku että saattaa olla golfseason ohi ny. Ja siitä en ees alota.