Jaahans. Oikeestaan ei oo ees mitään sanottavaa, tulinpahan vaan tänne notkumaan viimeisen kesälomapäivän kunniaksi. Siitä se vasta ahdistus onkin. Eli näyttäähän tuota kerrottavaa nyt sit olevankin...go figure.
Ei riitä kaks viikkoo tähän nyt lomaa ei. Tarviis enemmän. Tarviis kans sit sellasen loman, jota voi lomaks kutsua. Ja että olokin korjaantuis. Mä oon rikki enkä oikein jaksais. Mä en jaksais ennen kaikkea mennä töihin. Oikeesti mietin miten tästä oravanpyörästä pääsis pois. Vaatiiko se sen että menee lääkäriin ja sanoo että no can do nomore, I am done, let me take a break - tai jotain. Toisaalta taas ei. Emmä mihinkään shrinkille haluu mennä. Mut nyt on vaan tunne sellanen että varmaan joka ikinen työuupumusoire tms, sopii tähän olotilaan. Tai mikälie uupumus yleensä kaikkeen. Toisaalta olen oppinut itsestäni tässä viimesen reilun vuoden sisällä NIIN paljon uusia juttuja että on todella ihmeellistä ja havainnollista elämää ollut. Toisaalta taas kun tuo prosessi on käynnistynyt, ja se perseestä ollut työpaikanvaihto-operaatiosituation, tuntuu ettei riitä voimia mihinkään. Just ne pakolliset suorittaa kun ne on muka jotenkin ninku pakko. Ja sit sille itselle ei jää mitään. Isselle jää vaan tyhjä pää ja itse-etsiskelyä. Siitä ei kukaan maksa palkkaa ja sille ei oo aikaa ja se ei oo äkkiäsuoritettavaprojekti...

Emmä ees taida tietää mistä mä puhun. Asiasta vai asianvierestä. Tuli aika kumma olo kun kattelin vanhat valokuvat läpi siivousmielessä. On sitä elämästään (ja toistenkin elämistä) tehnyt KAMALAA ja vaikeaa. Ei se helpoks tekemistä oo nytkään vaan ei oo ollut silloinkaan. Omatunto ahistaa, että kuin sitä voikaan olla tuollanen bitch. Hergyyd. Miks helkkari mää oon tällanen kun oon?! Jokin juttu muistu eilenkin illalla mieleen joka kyllä pakotti kattoon peiliin ja myöntään itelleen että oot sää skitso! Välillä niin typerä että. Ja ei sitä siinä tilanteessa voi myöntää, ei toki. Sillon vaan väännetään kättä ja ollaan niin oikeessa olevinansa. HohHoijaa.

Eilen muuten katsottiin Kadotettu maa -leffa ja ol aika outo sekin. Todella. Vaan pitihän se kattoo kun kert oskareitakin sille oli jaettu. Ja illalla taas pelaamaan. Eilen ol jopa vapaata kun oli sateenuhka vaan se mitään sit satanut. Ei olleskaan lähes. Tai en tiä oisko se Tarinassa sitä tehnyt...mene ja tiedä.