Ihana päivä. Syntymäpäivä. No ikääntyy, mutta sitä miettimättä - tosi ihana. Aamulla töihin lähtiessä onnittelulaulu rakkaalta. Miten se sattuikaan oikeaan hetkeen ja oikeaan aikaan. Naps, ku nyrkki silmään. Taju pois ja osoite oikea.
Kiva on huomata että ihmiset "muistaa". Olkoonkin että vaikka jossain naamakirjassa, mutta on sekin mukavampi kun ettei mtn. Sain ihan oikean kortinkin. Ja lahjan. Ja hedelmäsalaattia kakun asemasta kun lauantaina sitten kakutellaan. Mun tartteis jättää nää kakuttelut kyllä kokonaa, vaaka alkaa näyttää taas niitä lukemia josta joskus lähdettiin sinne hyvänolontunnelinjoille. Linjoille joilla vannoin pysyväni ja linjoille joissa olikin hyvä olla. Mitä tapahtu. Liikunnan vähyys ja puputipuputi kurkusta alas koko ajan. Siinäpä ne. Balanssin löytäminen tässä ja muutenkin elämässä mulle on niin himskatin vaikeaa. Mutta muussa elämässä tunnen oppivani koko ajan jotain uutta. Ja mielestäni parempia asioita. Jostain lehden kannesta luin kun joku julkkis siteerasi että rakkaus on muuttanut häntä. Niin täytyy myöntää itsekin tapahtuneen. Asioita ajattelee toisella tapaa koko ajan ja miettii toisenkin elämää eikä vaan sitä itseään koko ajan. En jaa, en anna en tee mitään sun hyväks. Sellasta se oli. Oispa joskus jotain muuta. Menossa sinnepäin olen, toivon ainakin. Enkä vain toivo vaan aion.
Sit tänään päätin myös että kunhan aika hieman kuluu, tapahtuu se mitä on haaveillut pitkään. Rahalla millä hyvänsä, ajalla millä hyvänsä. Tehdään unelmista totta eikä vaan unelmoida. Ja haahuilla. Tee puheistasi se totuus. Ja kaipa sekin on jotain edespäin elämässä menemistä että ottaa jonkun goal:n elämässään, jotain jota kohti pyrkiä.
Jotain muutakin livahti mielessä vaan se myös livahti jo pois. Zirdalud vaikuttaa jo. Hartia ahistaa ja pakko yöksi ottaa noita aivotoimintaa sumentavia aineita. Ja sen tuntee ja näkee. Pakko paeta. Todennäkösesti aamulla saap herätä taas aura-autojen pärinään viiden jälkeen jotta aikakin siis on.
Kiitos elämästä tästä mikä mulla just nyt on. Minä olen onnellinen tänään, ihroista huolimatta. Lupasin itselleni että tänään ei mikään tee minun päivästäni huonoa ja en anna sen tapahtua enään illan hämärtyessäkään. Minun päivä, tämä päivä.